Tartalomjegyzék
Ha Önnek HP nyomtatója van, jó eséllyel Ön is küzdött már időről időre HP OfficeJet patronproblémákkal. Ez a cikk a HP patronokkal kapcsolatos leggyakoribb problémákat és azok megoldását tárgyalja.
Nem eredeti tinta hiba
A kazetta telepítése után megjelenhet a Nem eredeti tinta hibaüzenet. A jó hír az, hogy könnyen megszabadulhat az üzenettől. Mindössze annyit kell tennie, hogy a nyomtatási folyamat folytatásához megnyomja a Tovább, a Folytatás és az OK gombokat.
Ha azonban még ezek után is megjelenik az üzenet, próbálja meg eltávolítani a nyomtató tintapatronjait. Mártson néhány vattakorongot izopropil-alkoholba vagy vízbe, hogy megtisztítsa a kocsin és a patronon lévő érintkezőket. Hagyja őket néhány percig száradni, mielőtt visszahelyezné őket a helyükre.
Kiürült tintapatron, tintapatron meghibásodás és inkompatibilis patron
Ez a három hibaüzenet a patronon lévő chip és a nyomtató közötti kommunikációs zavar miatt jelenhet meg.
Ha ezzel a HP OfficeJet patronhibával találkozott, először állítsa vissza a nyomtatót, hogy helyreállítsa a hibákat vagy hibákat. Kapcsolja be a nyomtatót, és húzza ki a tápkábelt. Húzza ki a tápkábelét az áramforrásból, majd várjon egy percet. Miután a nyomtató egy kis pihenőidőt kapott, csatlakoztassa a tápkábelét a fali konnektorhoz és a készülékhez újra. Kapcsolja be a nyomtatót a visszaállítási folyamat befejezéséhez.
Ha ez nem működik, vegye ki és helyezze be újra a megadott kazettát kétszer vagy háromszor, amíg az biztosan nem ül a nyílásban. Kapcsolja ki a nyomtatót, és vegye ki az összes patront. Mártson egy szöszmentes ruhát desztillált vízbe, és óvatosan törölje át vele a kocsin és a patronon lévő érintkezőket, hogy eltávolítsa a maradékot vagy szennyeződéseket.
Hagyja az érintkezőket 10 percig száradni, tegye vissza a patront, és győződjön meg róla, hogy biztonságosan kattan a kijelölt nyílásban. Kapcsolja be a nyomtatót, és folytassa a nyomtatást.
Üres tinta, kifogyott tinta és kevés tinta
A leggyakoribb HP OfficeJet patronhibák között szerepel a nyomtatás során előforduló alacsony tintatartalom. Nos, ez kissé furcsán hangozhat, ha éppen most helyezett be egy friss patront.
A hiba kijavításához távolítsa el, majd helyezze be újra a jelzett kazettát, amíg az megfelelően nem ül a nyílásba. Nyomja meg a Folytatás vagy az OK gombot, miután az összes patront megfelelően telepítette, hogy a hibaüzenet megszűnjön, és folytatódjon a nyomtatás.
Nem kompatibilis nyomtatópatron
Az Incompatible Print Cartridge (Kompatibilis nyomtatópatron) hibaüzenet azt jelezheti, hogy a patront rossz nyílásba helyezte. Ha ezt a hibaüzenetet kapja, győződjön meg arról, hogy a kazetta modellszáma megfelel-e az Ön régiójának vagy országának és a nyomtató modelljének. Ezután ellenőrizze, hogy ezek is megfelelően vannak-e a kijelölt nyílásokba helyezve.
Kiürült tintapatron
Az olyan hibák, mint a Tintapatron lemerült gyakran akkor fordulnak elő, ha a felhasználási időszak során szennyeződések halmozódnak fel. Ezt a hibát úgy tudja felülírni, hogy a jelzett patront kétszer vagy háromszor kiveszi és visszahelyezi, amíg az szilárdan be nem áll a dedikált nyílásba. Kapcsolja ki a nyomtatót, és vegye ki az összes patront.
Száraz, szöszmentes ruhával törölje át a kocsin és a patronon lévő összes érintkezőt, hogy megszabaduljon a maradványoktól és szennyeződésektől. Tegye vissza a kazettát, és győződjön meg róla, hogy biztosan kattan a kijelölt nyílásban. Kapcsolja be a nyomtatót, és folytassa a megkezdett munkát.
Kövesse az alábbi egyszerű tippeket a leggyakoribb HP OfficeJet patronhibák kijavításához.